ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Wednesday 21 August 2013

ေတြေ၀ မေနနဲ ့ ေနာ္


က်ေနတဲ ့   စိတ္ေတြ  ကုိ
ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္  ဆုိတဲ ့  အတၱ ့  ေလးနဲ ့
ခရီးဆက္ေန  ဆဲမုိ ့
ရုတ္တရက္ လမ္းခု လတ္မွာ
လမ္းေပ်ာက္သြားေအာင္   
၀မ္းနည္းျခင္း   ဆုိ  တဲ ့ 
စကားလုံး ေတြ  နဲ ့  ဆြဲခါ  မျပစ္ပါနဲ ့


ဘယ္ သူမွ  မေနခ်င္တဲ ့  ရပ္  ေ၀း မွာ
ခ်စ္သူ ့     မ်က္နွာ  တစိပ့္စိပ့္  ၾကည့္ပီ
အားတင္းထားတာ  ခ်စ္သူ  သိလား
တစ္ေန ့  ဆုိတဲ ့  ေန ့ အတြက္
ခ်စ္သူ  ရယ္  က်မ    ဆုံေတြ ့ဖုိ ့ေလ

က်မ  အျမတ္နုိးဆုံး   ခ်စ္သူ    ကုိ
က်မ  တန္ဖုိးေတြ   ထားတယ္
အျမဲတမ္း  က်မ  ေငး  ေနတဲ ့  မ်က္နွာ
တစ္ေန ့ တာအတြက္  မ်က္နွာ မလန္းရင္
က်မ   ကုိယ္  တုိင္  လည္းမေပ်ာ္ဘူး...........
ဟန္ေဆာင္  လုိ ့တာ  ျပဳံး  ျပရတာ
က်မ  ေၾကာင့္   စိတ္ကသိ  ကေအာက့္
ေပး မျဖစ္ေစခ်င္တာ   ရင္ထဲက  ေစတနာ  ပါ
က်မ ပဲ  စိတ္ရဲ ့အပူခံခ်င္တာ
ခ်စ္သူ  ကုိ  အျပဳံး  ေတြၾကားမွာ  
အျမဲ  ေအးျမေစခ်င္တယ္
လန္းဆန္း  ျခင္း  ေတြ နဲ ့  ျပဳံးျပဳံးေလး ေနပါေနာ္.............



0 comments:

Post a Comment