ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Wednesday 21 August 2013

လြမ္းမိ တုိင္း သတိရတယ္ အေမ


ေရေျမ  ေခ်ာင္းျခား ေနရတဲ ့
ဘ၀  မွာ  အေမ့  ကုိ  လြမ္းလုိက္တာ
ဆူညံပူညံ  နဲ ့  ဂ်ီက် တတ္တဲ ့  အသံ
အေမ  ေရာ  လြမ္း  ေနမလား....


ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ စစ္မွန္  တဲ ့
အေမ့  ေမတၱာ အိမ္ေလးထဲ  ေနခဲ့ဖူးတယ္
အေမ   သဒၵါ  ၾကည္ၾကည္ ျဖဴျဖဴ
တုိက္ေကြ်း  ခဲ့တဲ ့
အေမ နုိ ့ခ်ုဳိခ်ဳိ   လည္း
ခုိတြဲ  စုိ ့ခဲ့ဖူးတယ္
ေျခာက္စဥ္ တစ္ခါ  ေခ်ာ့စဥ္ တစ္လွည့္
လမ္းေကာင္းဖက္  ကုိ အေရြးမွန္ ဖုိ ့
အေမ  လမ္းျပ တယ္
တစ္ကယ္ပါ  အေမ က  က်မ အတြက္ ့
ထာ၀ရ ေကာင္းကင္ၾကီးပါ

အရာရာ အစားထုိ ထားလုိ ့ရတယ္
မိဘ နဲ ့  ပတ္သက္တာတဲ ့ အရာ
ဘာနဲ ့  မွ  အစားထုိးမရဘူးတာ
အရြယ္ ကေလး  ရင့္က်က္  လာတဲ ့   အခ်ိန္က  စလုိ ့
က်မ နားလည္ခဲ့တယ္

ေ၀းေနတဲ ့  အခ်ိန္မွာ
အေမ့ ရုပ္သြင္   တကယ္ အုိ  ေန  မလား
မွန္ဆ ျပီး ပုံေဖာ္ၾကည့္တယ္
က်မ   မ်က္၀န္းအိမ္ နဲ ့  အေတြးထဲ
အေမ  အျမဲလွေနဆဲပါ

အိမ္ျပန္ခ်ိန္  ေရာက္မယ့္  တစ္ေန ့
အေမ့  သမီး ပီသစြာ
အေမ့ အတြက္  က်မ  ေပးဆပ္ေပးမယ္
အေမ  က  က်မ  အတြက္  အေမ
အေမ  က  က်မ  ရဲ ့  လမ္းျပၾကယ္
အေမ ဘာပဲ  ျဖစ္ျဖစ္
အေမ  က    က်မရဲ ့  အေမ
အေမ  ဆုိတဲ ့  အေမ  တုိင္းဟာ....က်မ   အေမပဲ    အေမ


ညအကၡရာ



0 comments:

Post a Comment