ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Monday 26 August 2013

တိတ္ဆိတ့္ျခင္း ေခြ် တဲ ့ ည



ဘ၀  ဆုိတဲ ့  ေခါင္စဥ္  ေအာက္မွာ
က်မ  တုိ ့  ဆႏၵေတြ 
ဘယ္ေန ့လင္းခြင့္  ရမလဲ
ဘယ္သူမွ  နားမလည္ တဲ ့
လြမ္းဆြတ္ ့ လြမ္းေမာျခင္း က
က်မ တုိ ့ နွစ္ေယာက္ရဲ ့
ရသ    တစ္ခြက္  လား

မနက္ျဖန္ လုိ ့  ေတြး  မိတုိင္း
ျဖစ္မလာ ေသးတဲ ့  မနက္ျဖန္  ကုိ 
ျဖစ္ပါ့မလား သံဒယ  နဲ ့
အိပ္မေပ်ာ္တဲ ့ က်မ  ရဲ ့ညေတြ
ေရေမ်ွာကမ္းတင္ ျဖစ္ ေစ ခဲ့တယ္..။

ဘ၀  ရဲ ့ ေနာက္ေကာက္က်မႈ နဲ ့
ဆႏၵ ေတြ ရင္ ့ေရာ္ ခဲ့သလုိ
ဆႏၵ နဲ ့  ဘ၀  ကုိ  ေငးၾကည့္ မိတဲ ့  အခုိက္
ေကာင္ကင္းညႈိ ့ရင္  ငုိ ခ်င္မိတယ္..။


ရွင္သန္  ရပ္တည္မႈ ့ နဲ ့
ေရေျမေ၀း ကမ္း နွစ္ဖက္ရဲ ့
ၾကယ္ေတြ  ေၾကြတာ ျမင္မိတုိင္း
က်မ  တုိ ့ အတူဆုံဖုိ ့ ကုိ
အျမဲဆုေတာင္း  မိတယ္ .။

ညအကၡရာ






0 comments:

Post a Comment