ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Tuesday 17 September 2013

(ရင္မွ........ခ်စ္သူ.)


ရီေ၀ေ၀  နဲ ့  ခ်စ္သူ အျပဳံး
ဘယ္ေလာက္ၾကာေအာင္
က်မ  ေစာင့္ေမ်ွာ္   ေငး.......ခြင့္   ရအုံးမလဲ
အၾကာၾကီး  လြမ္းရအုံးမွာလား

မခြဲနုိင္ဘူး လုိ ့  ေျပာမထြက္ေပမယ့္
ညအိပ္ယာ၀င္တုိင္း
အိပ္ယာေဘး က  အိမ္မက္ေလး
ခဏတာ ေ၀းရအုံးမယ္

မနက္  အိပ္ယာနုိး
က်မ  ခုိးခုိးၾကည့္တဲ ့
မာနကင္းတဲ ့  ခ်စ္သူ ရုပ္သြင္
က်မ ဘယ္ေန ့မွ   ျပန္ ျမင္ခြင့္ရမလဲ
အေကာင္းဆုံး  ယွဥ္တူ ေနနုိင္ဖုိ ့
အဆုိး၀ါးဆုံး  အလြမ္းေတြ
က်မ  ေထြးပုိက္ရအုံးမွာေပါ့..............

တယ္လီဖုန္း  အလင္းေရာင္ ျမင္တုိင္
ျမင္ေနရတဲ ့  ခ်စ္သူ ရုပ္သြင္
ကြန္ပ်ဴတာ  ေလး လွစ့္ဟ အဖြင္ ့
အျပဳံး   နဲ ့  က်မ ကုိ  လွမ္းၾကည့္ေနတဲ့ ခ်စ္သူ
ေနရာတုိင္း ခ်စ္သူ ပုံ အျပည့္မုိ ့
ေ၀းကြာေနတဲ ့  အခုိက္
က်မ  ေၾကနပ္စြာ လြမ္း ၾကည့္ေနမယ္ ခ်စ္သူ...................



0 comments:

Post a Comment