ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Thursday 3 January 2013

ကုိကုိ ့ ထံ..........သုိ ့

ျမင္သာ  ယုံေလးၾကင္ခဲ့ရ
ကုိကုိ   နဲ ့  က်မ    နွစ္ေယာက္ ဘ၀
အလြမ္း  သည္းသည္း   နဲ ့ရင္ထဲ   နင့္နင့္ 
ခ်စ္ခဲ့သူမုိ ့   က်မ   ရူးေနျပီး
အိမ္မက္   မက္လုိ ့  တေရးနုိး  က်မ  ပိီတိ ကုိကုိ  စုိးမုိးသြားတယ္
စိတ္ကူးေတြ နဲ ့  ေမ်ွာ္လင့္ျခင္း   အခ်ဳိ ့
ကုိကုိ  ေပးခဲ့သူမုိ ့  ယုံၾကည္ေနတယ္
ပုံေအာျပီး   ရင္ထဲရွိတာ  ေျပာရရင္  တစ္ကယ္ကုိ
ခ်စ္ပါတယ္.........
ရုိးေျမက်ထိ   လက္တြဲဖုိ ့
ကတိ  သစၥာ  ဆုိတာ  က်မ အတြက္ ့  အပုိ ျဖစ္ေနမလား
ေမ်ွာ္လင့္ေနတဲ ့ အနာဂတ္ အိမ္ေလး
ေပ်ာက္မွာ  ဆုိးသူမုိ ့
ကုိကုိေရ   လမ္းမခြဲေက်းေနာ္
ေ၀းေနေသးသမ်ွ   အလြမ္းကုိ  အတုိးခ်ျပီး
ေမွးစက့္ရာ  ေခါင္းအုံးေလးက
ကုိကုိေပးတဲ ့  အနမ္းေတြနဲ ့
က်မ   အိပ္ေမာက်ခဲ့တယ္
တစ္ကယ္ခ်စ္ရင္  ရင္ထဲ   နင့္ေအာင္ လြမ္းရတာမုိ ့
ကုိကုိ နဲ ့  က်မ  ေ၀းေနလုိ ့  မျဖစ္ေတ့ာဘူးေနာ္............
                     
                                                                          ညအကၡရာ..........

0 comments:

Post a Comment