ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Tuesday 8 January 2013

က်မ ရဲ ့ ခ်စ္သူ

ေလးနက္မႈ ့အျပည့္နဲ ့
ခ်စ္သူက  က်မကုိ ခ်စ္သတဲ့
က်မ  အတြက္  ဘာမဆုိ ရဲရင့္ ခဲ့သူ
မလြယ္တဲ ့ ဘ၀ ကုိ  လက္ေတြ ့  က်က်
ျဖတ္သန္း ၾကဖုိ ့   ခ်စ္သူ  ဆြဲေခၚေတ့ာ
က်မ  မျငင္းရက္ခဲ့ဖူးကြယ္
အေနေ၀း ေပမယ္ ့ က်မ  အတြက့္
အရိပ့္  ပမာ   အနား  မွာ  ရွိေနေပးတဲ ့  ခ်စ္သူ
အျမဲတမ္း  ေတြးပူတတ္တဲ ့  စိတ္ ့ေလးနဲ ့
တဖြဖြ  ေျပာတတ္တာက
ထားမသြားပါနဲ ့  "   ကေလးရယ္   "
ခ်စ္သူ အလုိက်  အလုိက္သိမႈ ့ေလးနဲ ့
က်မ   " ပါရမီ "  ျဖည့္ဖက္ အျဖစ့္ အနား  ရွိေနမယ့္သူပါ.......
ခ်စ္သူရဲ ့   ၾကင္ယာ ဖက္  တစ္ေယာက္  ျဖစ္ဖုိ ့
အသိတရားလွလွနဲ  ့:"   ထာ၀ရ   " ရပ္တည္ေနမွာပါ
                                                              ခ်စ္သူရဲ  ့...........ထာ၀ရ  " ကေလး "  
                                                                                                                         ညအကၡရာ...

0 comments:

Post a Comment