ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Saturday 12 January 2013

ႏြံနစ္မိသူ........


 သူ  က်မ ကုိ ခ်စ္လုိ ့တဲ ့

ေနာက္ထပ့္   အသစ္ေတြ  တြဲေနတာ

အခ်စ္ဆုိတာ   သူ ့အတြက့္

ကစား  စရာလား

ပက္သက္  သူတစ္ေယာက္  အျဖစ့္

က်မ  ေဘးနား   သူ  ရွိေနေပးတာ

ခ်စ္လုိ ့လား???????

ခံစားမႈ ့  မပါပဲ   ခ်စ္ေနတာ

ဘာေၾကာင့္လဲ????????

သာယာျခင္းေတြ  မေပးသူ

သူ ့............အေပၚမွာ

က်မ   စြဲလမ္းေနတာ

ဘာေၾကာင့္လဲ?????????

အရာရာ  ေနာက္က်မွ

သိခဲ့ရတာက   သူ....

မ်က္နွာမ်ားသူ တစ္ေယာက္တဲ ့လား

ရင္ထဲမွာလဲ  တြယ္ျငိ ့

ဆြဲထုတ္လုိ ့  ေမ့မရျပီး မုိ ့

က်မ  နစ္ေနမိျပီး

                          13 .1.2013.............http://warwarlovely.blogspot.com/
                                ညအကၡရာ............

0 comments:

Post a Comment