ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Thursday 28 February 2013

အူတုိ တတ္တဲ့ ခ်စ္သူ.............


ေႏြဦး မနက္ခင္း  မွာ
ခ်စ္သူ နဲ ့  အျငင္းအခုန္ ျဖစ္ခဲ့တယ္
ဘာရယ္  ညာရယ္ မဟုတ္ပဲ
သူစိတ္ဆုိး ေအာင္  ခဏ  ခဏ
စေနာက္မိခဲ့တယ္

စူပုတ္ပုတ္  မ်က္နွာ နဲ ့
သူ  ေဒါသ  ထြက္ေနတာကုိ 
မသိမသာေလး  ျပဳံးအၾကည့္
လူမိမွာ ဆုိးလွတဲ့  က်မ  အျဖစ့္........


ကဂ်ီ ကေဂ်ာင္  က်တတ္တာ
နွစ္ေယာက္မရွိတဲ့  ခ်စ္သူ
"ကေလး "လုိ ့သာ  သူက  က်မ ကုိေခၚတာ
သူ  စိတ္ေကာက့္တုိင္း  ျပန္ေခ်ာ့ခဲ့ရတာ က်မ ပါ..........


ဒီ..လုနဲ ့ပဲ  ခ်စ္သူ အၾကဳိက္
အလုိက္သိစြာနဲ ့.........က်မ
သူ   ...........ဆုိတဲ့   ခ်စ္သူ
 စိတ္ဆုိး  စိတ္ ေကာက္ တာကုိ  ထုိင္ကာၾကည့္ရင္
တေန ့  ျပီး တေန ့  နဲ ့
ေၾသာ္...........မနက္ ျဖန္ေတြက
က်မ တုိ ့  ခ်စ္သူ  နွစ့္ဦး ၾကား
ကုန္ျမန္လုိက္တာေနာ္.........

သူငယ္ခ်င္း  မ်ားတဲ့ က်မ
စေနာက္သန္လုိ ့  သူစိတ္ေကာက္တယ္
ဆံပင္ရွည္ ကုိမွ ျမတ္နူိးခ်င္တဲ ့   ခ်စ္သူ
ဆံတုိေလး နဲ ့  ေနတတ္သူမွ
လာခ်စ္ေလ  သလား  ဟယ္......
ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္  ခ်စ္မယ္  သတဲ့လား


အူတုိ တတ္ တဲ ့  သူ ့ အက်င္ ့ကုိ
မျငဳိး မျငင္  ခ်စ္ခဲ့မိေတ့ာ
ဘာမဆုိ  အျပစ္မတင္ရက္ခဲ့ဘူး ကြယ္
မနည္း  မမ်ား  စိတ္ေကာက္ ျခင္းေတြ  ၾကားထဲက
ဒီလုိ ေန ့  ေတြ နဲ ့ပဲ
က်မ  တုိ ့  နွစ္ေယာက္
ခုိင္ျမဲစြာ  လက္တြဲ ဖုိ ့   ဆုံျဖတ္ခဲ့ၾက တရ္...............

                                          ညအကၡရာ..............


0 comments:

Post a Comment