ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Wednesday 13 February 2013

valentine day(ခ်စ္သူမ်ားေန႕)


ဒီေန ့ မွာ.............
ခ်စ္သူက   ေလလႈိင္းထဲ
အနမ္းဖြဖြ နဲ ့   က်မ  ပါးကုိ
စိတ္ကူးေလးနဲ  ့  ယုယုယယ
နမ္းသြားတယ္

ထူးဆန္းစြာ  ပဲ
က်မ  ရင္ေတြ  ခုန္လုိက္တာ
ရွက္ေသြးဖ်န္းေတ့ာ
က်မ  ပါးေလးေတြ  ပန္းနုေရာင္သမ္းခဲ့ေပါ့

valentine  day  တဲ့လား
က်မ   အျမဲတမ္းခ်စ္ေနဆဲပါ
ခ်စ္သူ............
မုိးျပဳိမွာ ေၾကာက္တတ္ ့
ယုန္သူငယ္  ေလး လုိ
လမ္းခြဲ မယ္ဆုိတဲ ့   စကား
က်မ   မၾကားပါရေစနဲ ့
ခ်စ္သူ...............

က်မ  အခ်စ္
ေနာင္လာမယ့္  နွစ္မ်ားတုိင္
ခ်စ္သူ  အနား
တဖြား မခြာ  ရွိေနမွာပါ

valentine day    မွမဟုတ္
စကၠန္ ့ မိနစ့္  တုိးတုိး  ခ်စ္လုိ ့
ခ်စ္သူ နဲ ့ အတူ
ဘ၀ ခရီး  ဆက္ျပီး  ခရီးနွင္းေနမယ့္
ထာ၀စဥ္  က်မ ေပါ့ကြယ္...............









1 comments:

Unknown said...

အလည္ေရာက္လို႕ ကဗ်ာေတြ ဖတ္ခဲ့ပါတယ္ း)

Post a Comment