ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Friday 19 April 2013

အခ်စ္ မ်ား ျဖင္ ့



သူ ့မ်က္နွာ ကုိ ေငးရင္
က်မ  အေတြး  ေတြ 
နယ္ခ်ဲ ့ ေနခဲ့တယ္
ဘာေၾကာင္ ့   .......က်မ 
သူ ့  အေပၚ  သိပ့္ခ်စ္ေနမိတာလဲ

ျမတ္နုိး ျခင္းေတြ
ျပည့္သိပ့္လုိ ့ရယ္
တြယ္တာ မိတာ  အျပစ့္ ရွိေနမလား
 မဆုိင္တဲ ့  နယ္ေျမထဲက
ဘယ္လုိမွ  မထင္ ထားတဲ့
သူ ့အခ်စ္  က်မ  ပုိင္ဆုိင္ခဲ့တာ
ပီတိ  နဲ ့  အေပ်ာ္  ၾကား
က်မ   ဗ်ာမ်ား ခဲ့တယ္

သိပ့္ခ်စ္မိလုိ ့ထင္တယ္
သ၀န္ေတြ  လဲ 
ခဏ...........ခဏ  တုိမိတယ္
သူမ်ား  ျငဳိျငင္းေနမလား
အပုိ  ေတြ  မထားတတ္ တဲ့
က်မ  အက်င္ ့  နဲ ့
မ်က္ရည္ေတြ လဲ
မၾကာ ခဏ  က်မိေလရဲ ့

သူ..........ေျပာရာေန
သူ...........ေစရာ သြား
သူ ့.............အပါး ေနခ်င္ခဲ့တယ္
အိမ္မက္ေတြ  လဲ  တူတူ  မက္ဖုိ ့
သူ ့  လက္ေမာင္းေလးေပၚ
ခုိတြဲ အိပ္စက္ ခ်င္ခဲ့တယ္

သူ ့........အပါး ခစား
သူ ့..........၀တၱရားလဲ   က်မ  ျဖည့္ေပးခ်င္ရဲ ့
က်မ  အသိနဲ ့ 
က်မ  အေတြး   ထဲ 
သူပဲ စုိးမုိး ထားတယ္
ေနရာ တကာ
သူ ့  အေၾကာင္းေတြးရင္
သူ  ဆုိမွ သူ ့ကုိ
က်မ   ရင္ထဲ   နင္ ့  သထက္  နင္ ့ ေနေအာင္
ခ်စ္ေန မိခဲ့တယ္
က်မ   ခ်စ္တဲ ့  ခ်စ္သူရယ္


ညအကၡရာ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

0 comments:

Post a Comment