ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Monday 8 October 2012

ခ်စ္သူ ့ အနမ္း




ရင္ခုန္သံ  မွန္သမ်ွ
ကုိကုိ  သိမ္းပုိက္လုိက္တာ
အသက္ရႈ ဖုိ ့အတြက္ေတာင္
ေမ့ေနခဲ့တယ္

ခ်စ္ခဲ့တာ တစ္သက္စာ အတြက္ပါ
အလွမ္းေ၀းေနတဲ့  ကုိကုိ နဲ ့ က်မ
ခဏ ေလး လြမ္းေနမယ္

ရီေ၀ေ၀မ်က္လုံး တစ္စုံ
ျကည္ေနတဲ့  အျပဳံးေတြက
က်မ အတြက္ ေအးျမေစခဲ့တာ
အရာရာအတြက္
ေက်းဇူး ပါ  ကုိကုိ

အေကြ ့ေကာက္မပါ
က်မ  အခ်စ္ေတြ က  အျဖဴေရာင္ေလးပါ
 ရင္ခုန္သံ မမွန္ေအာင္  ကုိကုိေပးတဲ့
ေလလႈိင္း အနမ္းေတြထဲ
က်မ ေပ်ာ္၀င္ေနျပီး
ကုိကုိရယ္...........

1 comments:

ခ်စ္စံအိမ္ said...

အေကြ ့ေကာက္မပါ
က်မ အခ်စ္ေတြ က အျဖဴေရာင္ေလးပါ
ရင္ခုန္သံ မမွန္ေအာင္ ကုိကုိေပးတဲ့
ေလလႈိင္း အနမ္းေတြထဲ
က်မ ေပ်ာ္၀င္ေနျပီး
ကုိကုိရယ္........... မမတို့လိုပဲထင္တယ္..

Post a Comment