ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Thursday 20 June 2013

က်မ ရဲ ့ အေမၾကည္






မငုိ  နဲ ့  အေမ
က်မ လဲ  အေမ့သမီးေနာ္
ဘယ္ေနရာ ေရာက္ေရာက္
အေမ  ဟာလည္း  က်မ  အေမပဲ
အေဖ  မရွိေတ့ာေပမယ့္
ကုိၾကီး နဲ ့  က်မ  ရွိေနေသးတယ္

အေမ  အရင္း နဲ ့အမွ်
ခ်ီးေသး အစ အညစ္ေက်း အကုန္
သုတ္သိမ္း  ေပးတာ  အေမ
အေမ  ထိမ္းေက်ာင္းလုိ ့
က်မ  ဒီအရြယ္ေရာက္ခဲ့သလုိ
အေမ  နုိ ့ပိန္  ခ်ဳိလိမ္ လုပ္ျပီး
စုိ ့ခဲ့တဲ ့  ရက္ေတြ  ကုိ မေမ့ေသးဘူး

မိရင္း ဖရင္း
အေနေ၀းလုိ ့
အေမ့ရင္ခြင္  တုိးလုိ ့၀င္ျပီး
ဟုိနား က နာ
ဒီနား  က  ကုိက္
အေမ ရယ္ ကူနွိပ့္ေပးပါလုိ ့
ပူဆာ ခ်ဳိခြ်ဲ  အေမ့  အေပၚ
ဗုိလ္က်  ဖူးတယ္

ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ေလး
အပ်င္းစိတ္ ကေလး
အက်င့္ ရွိလုိ ့
အေမ လာခ်ီလွည့္
သူငယ္ခ်င္း အေပါင္းေဖာ္
အမွားေတာ္ေပးလုိ ့
ေက်ာင္းေတာ္ အ၀င္   လမ္းမွာ
ငုပ္တုပ္ထုိင္ေစာင့္ ရင္း
အေမ  ကုိ ညွဥ္း  ခဲ့ဖူးတယ္

ခုေနအခ်ိန္  အေမ  ေနမေကာင္း
ခ်မ္းတုန္ ေနရင္
အေမ ့  နေဘး  ဘယ္ေနမလဲ
အေမ့ တြက္ အဟာရ
ဘယ္သူ ကျဖည့္လုိ ့
ေရပူ ေရေအး  ဘယ္သူ တည္ေပးမလဲ

အေမ ရယ္
မငုိ နဲ ့ အေမ ၀မ္းမနည္း နဲ ့
က်မ  ျပန္ခဲ့တဲ ့ ေန ့
အေမ ့ နေဘး ေနကာေပးလုိ ့
အရင္လုိပဲ ခြ်ဲႏြဲ ့ရင္း
အေမ ့လုိအင္ေလးေတြ
ကူညီေပးမယ္


အေမ့၀မ္းၾကားက
မလာေပမယ့္
အေမ ့  လက္ၾကားက
ၾကီးျပင္းလာတဲ ့  က်မ  မုိ ့
အေမ ဟာ က်မ အေမ
အေမ ကလည္း က်မ 
ေကြ်းမိဘ  ေပမုိ ့
အေမ့ေက်းဇူ့ ့   မေမ့ခဲ့ဘူး အေမ

က်မ  ငယ္စဥ္က  အေမၾကည္  လုိ ့ေခၚခဲ့တဲ ့  နုိ ့ထိန္း အေမ ခုေန   တစ္ေယာက္ထဲ   အေဖလဲ မရွိေတ့ာ အေမတစ္ခု  သားတစ္ခု နဲ ့  
ကုိၾကီး ကလဲ  အေ၀းမွာ   အေမ့ အနား ဘယ္သူမွ  မရွိေတ့ာ  သတိရရင္း အေမ့ကုိ  လြမ္းလုိ ့  အေမ့အတြက္ မတတ္ တစ္ေခါက္  ကဗ်ာ  ေလးနဲ ့  ေကာက္ေရးမိတာ   ကာရန္မညီေပမယ့္ အေမ့ အတြက္ ေရးခဲ့တာမုိ ့   က်မ   ေက်နပ္မိတယ္   အေမ  ဆုိတဲ ့  အေမ  အားလုံးကုိ  က်မ  ခ်စ္တယ္

1 comments:

ရင္လိိႈင္းခတ္သံ said...

အေမ ့ကို ခ်စ္တဲ ့အခ်စ္ေၾကာင့္ ကဗ်ာေလး က အရမ္းကို လွပါတယ္..။ အေမ တိုင္းကို ခ်စ္တဲ ့ ေကာင္မေလး ကို ေလးစားတယ္..။

Post a Comment