ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Sunday 30 June 2013

က်မ ေမ်ွာ္လင့္ေသာ သာယာတဲ ့ မိသားစု


ဒီေန ့  မွစ  ၍
ေနာက္ေန ့ ရက္  မ်ားတုိင္း
က်မ     ခ်စ္သူ  အေပၚ
စိတ္  မေကာက္ေတ့ာဘူး  ခ်စ္သူ

ပူပန္ စိတ္မ်ားနဲ ့
က်မ  အနား မွာပဲ
ရွိေနခ်င္ခဲ့မိတာ
မိန္းမသား တစ္ေယာက္ရ ဲ့
ဆုိးရိမ္   စိတ္ နဲ ့   ခ်စ္မိတဲ ့
ေယာက်ာၤး  တစ္ေယာက္  အေပၚ
တြယ္တာ ေနတဲ ့ စိတ္ပါ  


တစ္ခါခါ  က်မ  ဆုိးခဲ့တယ္
စိတ္  မေက်နပ္ခဲ့ရင္
ဆူပူခဲ့တယ္
ဒါေတြ  အားလုံးက
က်မ  အရမ္းခ်စ္တဲ ့  ခ်စ္သူမုိ  ့
က်မ   ဗုိလ္က်မိခဲ့တာပါ

တစ္ေန ့ေန ့ ေပါ့
ခ်စ္သူ ဆီက 
က်မ  အရမ္း ေမ်ွာ္လင့္  ခဲ့တဲ ့
နွစ္ကုိယ္တူ  တည္ေဆာက္မယ့္
အနာဂတ္............

ခ်စ္သူ ပုိင္ဆုိင္တဲ ့
 ပကာသန   ကုိ  က်မ  မမက္ေမာဘူး
ဓန ေတြ  ၀ုိင္းေနတဲ ့  ဥစၥာပစၥည္း
အေဆာင္ေယာင္ ေတြ ဟာ
က်မ အတြက္ မလုိအပ္ခဲ့ဘူး  ခ်စ္သူ

က်မ အလုိအပ္ဆုံးက
နားလည္မႈေတြ နဲ ့
သူ ့ဖက္ ကုိယ့္ဖက္
ေႏြးေထြးတဲ ့  ေမတၱာ ေတြ 
ျပည့္နွက္ေနတဲ ့  ေစတနာ ေတြပါ

ခ်စ္သူ  နဲ ့  က်မ
ပုိင္ဆုိ မယ့္  ဘ၀ထဲမွာ
က်မ  နဲ ့  ခ်စ္သူ အျပင္
ဘုစုခရု  ေလးေတြ နဲ ့
ပိစိေကြးေလး ေတြ  ဆူညံေနတဲ ့
အိမ္ေလး ထဲ  ခ်စ္သူ ေမ်ွာ္လင့္သလုိ
ပါရမီ  အခ်ဳိ ့   ျဖည့္ေပးရင္း................
ေမ်ွာ္လင့္ျခင္း   ေတြ နဲ ့
ရွင္သန္ ေနတဲ ့  က်မ  အိမ္မက္ေလး
ပီျပင္ေအာင္  ထုဆစ္ေပးလွည့္ပါ ခ်စ္သူ




ညအကၡရာ




1 comments:

ရင္လိိႈင္းခတ္သံ said...

"က်မ" ေမ်ွာ္လင့္ေနေသာ မိသားစု ဘဝေလး သာယာ ပါေစ ေနာ္..။ "က်မ" ရဲ ့အိပ္မက္ေလး ပီျပင္လာမွာပါ...။

Post a Comment