ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Sunday 30 June 2013

လမ္းမခြဲ ေက်း ကြယ္


အတၱ ့   ၾကီးခဲ့တာ မဟုတ္ခဲ့ဘူး
ခ်စ္သူ နဲ ့  မွ  က်မ   ခ်စ္မိ ခဲ့ေတ့ာ
ခ်စ္သူ ဆီက အၾကင္နာ မွန္သမ်ွ ကုိ
ေလာဘ  ၾကီးခဲ့တာ

ခ်စ္သူ  ျမတ္ႏူိးခဲ့ေသာ
ဘုရင္မ  တစ္ေယာက္ထက္
ခ်စ္သူရဲ ့  အိမ္ရွင္မ လည္း
ျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာ
ခ်စ္သူ အသိပါ

က်မ  တြယ္တာ မိတာ  ခ်စ္သူ
က်မ  ဘ၀ ကုိ အပ္နွံဖုိ ့
စိတ္ကူးခဲ့တာ ခ်စ္သူ ထံ...........
ယဥ္ယဥ္ေလး နဲ ့  ရူးခဲ့တာမဟုတ္ဘူး
ရူးရူးမုိက္မုိက္   ကုိ  က်မ စိတ္ေတြ
ကပ္ျငိေနခဲ့တာ  ခ်စ္သူ ဆီမွာ......။

စိတ္ဆုိး တဲ ့  ခဏ မွာ
ရန္ျဖစ္ခ်င္ေပမယ့္
က်မ  ခ်စ္သူ နဲ ့  ေ၀းရမွာကုိပုိေၾကာက္မိတယ္
ဘယ္လုိ နည္းနဲ ့ မွ
ခ်စ္သူ  နဲ ့  က်မ အၾကား
လႊင့္ ထူခဲ့ေသာ နွလုံးသား    အလံ  ေလး
အစုတ္ျပဲ  မခံရဲဘူး  ခ်စ္သူ

က်မ  ခ်စ္မိသာ   က်မ ၏   ခ်စ္သူထံသုိ ့

ညအကၡရာ

0 comments:

Post a Comment