ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Sunday 28 July 2013

ကဗ်ာ အျဖဴ အမဲ



အကၡရာ ေတြ စာစီခ် တဲ ့
ဇူလုိင္ လ ရဲ ့  မနက္ခင္း မွာ
မုိးဥတု ရဲ ့ ငယ္ေပါင္း ေလး
မုိးဖြဲေတြ က်လုိ ့ေပါ့
အလြမ္း စာသား ေတြ  ေရမလုိ ့ပါပဲ
အေၾကာင္းအရင္း ရွာမရလုိ ့
မနက္ခင္း ေလေျပနု  ကုိ
စနုိး   စေနာင့္  နဲ ့
စိတ္ေကာက္မိလုိက္တယ္ ။



တိတ္ဆိတ္ ေနတဲ ့  မနက္ ခင္းထဲ
ကဗ်ာ ေရးမယ္ ၾကံတုိင္း
က်မ  အိပ္ယာ ထ ေနာက္က်လုိ ့
အာရုံဦး  နဲ ့   ေလညွင္းေလး ေတြ
အက်န  ေကာက္ၾကတာ
ေခ်ာ့  လုိက္ရတာ လည္း အေမာ  တေကာပဲ ။
 

ေပါ့ေပါ့  ပါးပါး  နဲ ့
မနက္ အိပ္ယာ နုိး  လာတုိင္း
က်မ  ျပန္မေတြး မိတဲ ့  အေၾကာင္း အခ်ဳိ ့
ေမ့ေပ်ာက္ရင္း............
က်မ  ေသာက္ေနက်  ေကာ္ဖီ ခြက္ေလး
အရင္း အတုိင္း  အျမဲတမ္း ေအးစက္စက္ ။


က်မ  စိတ္ကူး အိမ္ထဲ
အေတြး  ေတြ  ေဖာင္းပြ ေနတယ္
မေန ့  က်မ  ဆီက  ငွားသြား တဲ ့
အလြမ္း ေတြကုိ  အေၾကြးျပန္ေတာင္းဖုိ ့
ဒီေန ့  က်မ စကား လုံး  လွလွ ေလး ဖန္ဆင္းရအုံးမယ္
စာသား  ေတြ  အေရာင္ခ်ယ္ စရာ မလုိပဲ
ကာလာ အျဖဴ အမဲ  နဲ ့
ဒီေန ့   က်မ  ေရး တဲ ့ ကဗ်ာ 
ဗရုတ္သုတ္ခ   နဲ ့  အနားမညီ  
ကဗ်ာ  မဆန္ တဲ ့
ဘုက်က်  စာသားေတြ
အသက္  ၀င္ ခ်င္ေသးတယ္။။။။။။။။။




ညအကၡရာ...........










0 comments:

Post a Comment