ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Monday 22 July 2013

မ်က္ရည္ စ မ်ား နဲ ့ က်မ


သက္ပ်င္း ကုိ ဖြဖြ ခ်
စိတ္  အေမာရယ္ ေျပစမ္းပါ..............လုိ ့
က်မ  တုိးတုိးေလး ဆုေတာင္းမိတယ္
အိပ္မရလုိ ့  ကဗ်ာ  ေတြ
ေကာက္ခ်ေရးမိပါတယ္
အလြမ္းေတြ နဲ ့ ပဲ
က်မ  အိပ့္ခန္းေလး မြန္းက်ပ္ေနခဲ့တာ
ခ်စ္သူ ရယ္...........
ရင္ထဲ အေမာ ေတြ
အရမ္းၾကမ္းတယ္   ဟာ..........


ခ်စ္သူ အတြက္  က်မ  ေတြးပူ ခဲ့ လုိ ့
မ်က္ရည္ စ နဲ ့
က်မ  အိပ္ရာ  ၀င္ျဖစ္တဲ ့ ညေတြကုိ
စာနာ တတ္ မယ္ဆုိရင္
က်မ ကုိ ခဏ  ေလာက္ လွည့္ၾကည့္ေပးပါ
မျပယ္ေသာ  ခ်စ္စိတ္တုိ ့ နဲ ့
ခ်စ္သူ အေတြး ထဲ  က်မ  ဆုိတဲ ့
က်မ     အျမဲရွိေနေပးပါေနာ္.........





0 comments:

Post a Comment