ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Sunday 28 July 2013

အခ်စ္မွာ နားလည္ မႈ ့ပဲ လုိတယ္

က်န္ရွိ ေနတဲ ့  က်မ
လက္က်န္  သက္တမ္း  အခ်ဳိ ့ ကုိ
ခ်စ္သူ လက္ကုိ တြဲ  နားလည္းျခင္း ေတြ နဲ ့
ျပည့္နွက္ေနတဲ ့  အိမ္ေလး ထဲ
ေပ်ာ္ေပ်ာ္  ေနခ်င္ သလုိ
အခမ္းနား  ၾကီး မဟုတ္ေတာင္
မဆန္းျပား တဲ ့ တူညီမႈ ့ေတြ နဲ ့ 
တည္ျမဲေနတဲ ့  အိမ္ေထာင္ေလး ကုိလည္း
ပုိင္ဆုိင္ခ်င္ပါတယ္.........

စိတ္ကူးယဥ္  မဆန္တဲ ့
သဘာ၀  ေလာကၾကီး နဲ ့
သဟဇာတ တည့္စြာ ရုိးသားျခင္း ေတြ နဲ ့
ျဖတ္သန္း မိခ်င္တာ  က်မ စိတ္ကးူေလးပါ
လူခ်မ္းသာ ဖုိ ့  ထက္
က်မ  တုိ ့  အရိပ့္ေလး  ေႏြးေထြး ေစလုိတာ
က်မ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေလးေပါ့   ခ်စ္သူ ....


အမွား နဲ ့  အမွန္
တစ္ေယာက္  မွားကြက္  တစ္ေယာက္ ေထာက္ျပ
အေၾကာင္းရင္းေလး ေတြ
အနားမညီ  တဲ ့
စိတ္ကူး ေတြ ရွိ ခဲ့ရင္ ကူညီလုိ ့  ေဖးမ
ျပဳျပင္ ရမွာ  ခ်စ္သူ နဲ ့  က်မ ပဲေနာ္

အခု  ခ်ိန္ေလး ထဲက
စိတ္ကူး ထားသမ်ွ
တစ္သား   ထဲ  က်ေနဖုိ ့
အျမဲတမ္း  က်မ  နဲ ့  ခ်စ္သူ
အေတြးကုိယ္ဆီ အျမဲတမ္း  ေသြးေအး မေနဖုိ ့
ေႏႊးေႏႊး ေပးေနဖုိ ့ လုိမယ္ ထင္တယ္ကြယ္

ညအကၡရာ...........


0 comments:

Post a Comment