ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Tuesday 7 May 2013

မလြမ္းရဲ ေသးလုိ ့

က်မ..........ေငးၾကည့္ ေနတာ  ခ်စ္သူ  မ်က္နွာ
အေတြး  ေသာင္းေျခာက္ေထာင္ နဲ ့
လက္ရွိ လဲ  ခ်စ္တယ္
ေနာက္  ေနာင္လဲ ခ်စ္မယ္


ဧဒင္    အခ်စ္ဥယ်ာဥ္  ရဲ ့
ျခံ၀င္း ထဲက  ပန္းသီး က ခ်ဳိေနသလား
မယုံမရဲ  အာရုံ နဲ ့
ခ်စ္သူ ပါးျပင္  ကုိ   က်မ  ခုိးနမ္းၾကည့္တယ္
ရင္ခုန္ ခဲ့တာလား  -  ရင္တုန္ ခဲ့တာလား
က်မ    မသိခင္   ခ်စ္သူ က
က်မ   နွလုံးခုန္ သံကုိ
အပုိင္သိမ္း ခဲ့တယ္


မနီးစပ္ေသး  တဲ ့
ေတာင္၀င္ရုိးစြန္း  အလြမ္း  နဲ ့
ေျမွာက္၀င္ရုိးစြန္း   တမ္းခ်င္း ေတြ
က်မ  တုိ ့  ခ်စ္သူ နွစ္ဦး  ၾကားမွာ
ခုန္ေပါက္ေနၾကတယ္
ရင္ခုန္သံ  နီးစပ္ခ်င္လုိ ့
က်မ  ေခ်လုိက္ရတဲ ့  ရၾတာ ေတြ
စိတ္ကူး  အသျပာ  ေတြ  မနဲ  မေနာပဲ
ကုန္က် ခဲ့တယ္
 
ေျခရာေဖ်ာက္ဖုိ ့  ၾကဳိးစားေနသူ
တစ္ေယာက္  အတြက္
စေနေထာင့္  မွာ ေနၾကာပန္းေတြ လဲ
လႈဳခဲ့ေသးတယ္
ယုံၾကည္လုိ ့  ရသမ်ွေတ့ာ
က်မ   သူ ့ကုိ ခ်စ္ေနဆဲမုိ ့
စိတ္   အနာေတြ
မေပးသမ်ွ   အမုန္း  ဥၾသ
က်မ  မဆြဲ  ပါရေစနဲ ့ေနာ္

ညအကၡရာ(((((((((((((((((((((((((


0 comments:

Post a Comment