ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Tuesday 7 May 2013

စိတ္ကူး ေပါက္ကရ နဲ ့က်မ ကဗ်ာ


က်မ စိတ္ က နည္းနည္း
မုတ္သုံ ရာသီ ဆန္တယ္
ခန္ ့မွန္ရ ခက္တဲ ့
ရာသီ ဥတု  လုိပဲ
ဘ၀ ကုိ  တမ္းတ  မိတုိင္း
ကဗ်ာေတြ  ေရးမိတယ္
ဒါေပမယ့္  က်မ  ကဗ်ာဆရာမ
တစ္ေယာက္ မဟုတ္ခဲ့တဲ ့
အညတရ မိန္းမ  တစ္ေယာက္ေပါ့

စိတ္ကူးေတြ ျဖတ္သန္းရာ
ေနရာတုိင္း က
ဂႏၱာရ  ဆန္ဆန္ပဲ
အေတြး ေတြ နဲ ့ တည္ေထာင္တဲ ့
တုိင္းျပည္မွာ  က်မ  ဟာ
ခပ္၀ါး၀ါး    ဘုရင္မ ေပါ့
ဆြဲကုိင္ ထားတဲ ့
စိတ္ရဲ ့ ဓားထက္ထက္  တစ္လက္ နဲ ့
မာန သံက်ပ္ကာ ၀တ္စုံ တန္ဆာဆင္လုိ ့

မာန ကုိ ထိပါးလုိ  ့
အလုိမတူ ပဲ  က်က် လာတဲ ့
အခ်ဳိး  မက်  တဲ ့  ဒီမ်က္ရည္
အခ်ိန္ခါ  မဟုတ္
ဒီ  ခပ္စုတ္စုတ္  စိတ္ကူးေတြနဲ ့
ေပါက္တတ္ကရ  အေတြးေတြ ၀င္ တုိင္း
က်မ  မ်က္ရည္  ေ၀ါကနဲ    က်မိတယ္ 

မနက္ ခင္းရဲ ့  ေလေျပေတြ 
ခုန္ေပါက္ေဆ့ာ  ကစားေနခ်ိန္
လုိက္ဖမ္း လုိက္ရတဲ ့ အတၱ  ေတြေပါ့
သိပ္ မထူးဆန္း ေတ့ာပါဘုူး
(တကယ္ကုိ  ) အတၱ ဆန္တဲ ့  က်မ
အလြမ္းေတြ ကုိ  ခန္ ့  သန္ ့သန္ ့ပဲ
လူမသိ သူမသိ
သိမ္းဆည္း ထားလုိက္ပီ

ေကာ္ဖီ  အထည့္မ်ား လုိ ့
က်မ  ေဖ်ာ္တဲ ့   ေကာ္ဖီ  ခါးသက္လွတယ္
ေသာက္မရတဲ ့
ေကာ္ဖီ  ခါးခါး  ကုိ
မက္ေမာက္စြာ  ေသာက္အခ်
ခံစားရခက္ တဲ ့  အရသာ  မဲ ့
ေကာ္ဖီ  ခြက္ နဲ ့  အတူ
က်မ  မလုိခ်င္ တဲ ့
ဘ၀  ကုိ  ဖက္တြယ္ရင္
မနက္ျဖန္...........
.
.
.
.
မနက္ျဖန္.....တုိင္း  ကုိ    က်မ   ျဖတ္သန္းေနရဆဲပါ


ညအကၡရာ(((((((((((((((((((((((((((((((((((

0 comments:

Post a Comment