ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Thursday 23 May 2013

* * *ခ်စ္တဲ ့ သူ* * *


 Emo Image
စူးရွလြန္း တဲ ့  ခ်စ္သူ  မ်က္လုံး
ဆြဲေဆာင္  မႈ ့ျပည့္သိပ္ေနတဲ ့
ခ်စ္သူ အၾကည့္  က
က်မ  အသိ အာရုံ  ကုိ ဖမ္းစား 
ရင္ခုန္သံေတြ
ဆူညံ  ခဲ့တဲ ့  အဲ့ဒီ ညကုိ
က်မ  မွတ္မိေနေသးတယ္

မိနစ္  60  . 1 နာရီ
24  နာရီ  1 ရက္ တဲ့လား
ဒါဆုိ  ခ်စ္သူ လက္ကုိတြဲ
ရင္ခုန္သံ ခ်င္း ထပ္တူက်ဖုိ ့
က်မ  ခ်စ္သူ  ရင္ခြင္ထဲ
ထာ၀ရ ခုိလႈံခ်င္တယ္

ဘာပဲ  ျဖစ္ျဖစ္
ခ်စ္သူ နဲ ့  ပတ္သက္ရင္
သ၀န္တုိ  တာလဲရွိမယ္
အူတုိ တာလဲ ျဖစ္မယ္
ဒါေတြ ဟာ ခ်စ္လုိ ့

က်မ  က လြဲရင္  ဘယ္သူမွ
အၾကင္နာ မပုိခ်င္ဘူး
ခ်စ္သူ  ေခၚေနက်  စကားလုံးက
ကေလး   ကေလး  ဆုိတဲ့အတုိင္း
က်မ   ခ်စ္သူရဲ ့  ထာ၀ရ  
ကေလး ေလးပဲ ျဖစ္ခ်င္တယ္

ခ်စ္သူ.....
ဘယ္အရာ မဆုိ
ခ်စ္သူ အလုိက်
ေနခဲ့တဲ ့  က်မ  မုိ ့
ခ်စ္သူ နဲ ့ ပတ္သက္ေလသမ်ွ
က်မ  ေတြးပူမိတာ   
ခ်စ္လုိ ့ပါ,,,,,,,,,,,,,,,,,

 ညအကၡရာ(((((((((((((((((

0 comments:

Post a Comment