ေမာင္နဲ့ ကြ်န္မ တေယာက္ကုိတေယာက္ ေဖးမရင္း နွစ္ေယာက္တအိမ္မက္ ဘ၀ ေလးကုိ.......... ,ယွဥ္ တူ တြဲ ျပီး နွစ္ ေယာက္ကမာၻ အိမ္မက္ လွလွ ေဆးေရာင္ခ်ယ္ရေအာင္ ေမာင္ေရ>>>>>>> >>>>>>>> >

Friday 3 May 2013

အေမ ့ ေျခရာ နဲ ့ အေမ ေခြ်းစက္က်ရာ ျမစ့္ငယ္


အေမ  က  က်မ  တုိ ့ကုိ
ထားခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး
အေမ  က်မ တုိ ့အတြက္ ရုန္းကန္ေနတာ
အေမ  က   က်မ ရဲ ့
နတ္သမီးေပါ့
အလွဖုရား  ေတြ လွတယ္ ဆုိတာ
အေမ့ ကုိ  မမွီ ခဲ့ဘူး

အရင္က  အေမ ့ကုိ စိတ္ဆုိးဖူးတယ္
တစ္ခ်ိန္က က်မ  အနား
မေန ခဲ့တဲ့  အေမ ့ကုိ
၀မ္းစာ အတြက့္  အေမ ရွာေဖြခဲ့တာ
က်မ မသိခင္ကေပါ့
နားမလည္ ခဲ့တာ အေမ ပင္ပန္းေနမလား
က်မ  မေမးမိဘူး

တစ္၀မ္းစာ အတြက္
အေမ  ေလၾကီးမုိးၾကီး နဲ ့
ျမစ့္ရဲ ့  တစ္ဖက္ကမ္းမွာ
လူးကာလိွပ့္ ေလွငယ္ ကုိ စီးလုိ ့
ေဈးဘမ္း  ေခါင္းရြက္
က်မ  တုိ ့ ညစာ အတြက္ 
အေမ ရုန္းကန္ ေကြ်းခဲ့တယ္
နား မလည္ခဲ့တာ အဲ့အခ်ိန္ထိေပါ့
အဆူ အေဆာင့္နဲ ့
လုိခ်င္တာ မရရင္ ေအာ္ငုိတတ္တဲ့ က်မ
အဲ့အခ်ိန္က အေမ  စိတ္ညစ္ေနမလားေနာ္

တစ္နယ္ ျပည္အေ၀း
ခုေတ့ာအေမ ့ သမီး
အေမ့  ခံစားခ်က္ေတြ  နားလည္ခဲ့ျပီး အေမ 

ညအကၡရာ((((((((((((((((((((((

0 comments:

Post a Comment